Přeskočit na hlavní obsah

Dům duchů... ne nejde o naší kancelář

V červnu jsme byli na únivkovce Dům duchů od The Chamber. Jelikož jsme již prošli nejednu únikovku, říkali jsme si, že nás asi nedokáže nic jen tak překvapit. Popisy jako "vysoká náročnost, vhodná pro pokročilé" nás nechávaly chladné.

Posloucháme příběh


Příběh z vás udělá lovce duchů, kteří dostanou za úkol zbavit nepronajmutelnou nemovitost nadpřirozených sil. Dozvíte se, že v domě zemřela matka malé Sofie a po nějaké době i její otec. Sofii nikdo nikdy nenašel.



Hra je skvěle zpracovaná - nejen že vás postupně pouští do nových prostor a nechává objevovat nové linie příběhu, jako běžné únikovky, ale je doplněna efekty, které podtrhují celkovou strašidelnou atmosféru.
A na rovinu přiznáváme, že kdyby nás nehnala touha vidět všechno co hra nabízí nebo úkrývá, asi bysme stáli před prvními dveřmi doteď a hádali se, kdo do nich vstoupí :-)


A po hře jsme si šli spravit pocuchané nervy. Kam jinam než do hospody :-) Rozebírali jsme příběh, zjistili, že jsme (samozřejmě ze stresu) odnesli jedno z vodítek a učili se čepovat pivo.


Tak na zdraví a příště na některé další únikovce. #hrajsnami

Populární příspěvky z tohoto blogu

Tři způsoby jak ve SparkTECHu využíváme Slack, o kterých jste (možná) nevěděli + bonus

Slack je mezi vývojářskými týmy pravděpodobně nejvyužívanějším komunikačním nástrojem a poměrně s jistotou si dovolím tvrdit, že právem. Nabízí totiž spoustu rozšíření a nástrojů, které dokáží ulehčit a zjednodušit rutinní práci. O to víc mi příjde škoda, že toho lidé nevyužívají a berou Slack jenom jako další chatovací aplikaci, kterých jsou k dispozici desítky. V tomto krátkém příspěvku popíšu několik funkcí, které jsou z pohledu nás, SparkTECHu, nejzajímavější a jejich zprovoznění je otázkou chvilky.


1) Hlasování v pollu

Jeden z největších problémů, co jsme řešili po přestěhování do nových kanceláří, bylo rozhodování, kam půjdeme na oběd. Máme v okolí velké množství stravovacích zařízení, ale domluvit se na tom, kam se společně zajdeme najíst, byl většinou task na celé dopoledne. Určitě to taky znáte. Chodíte po kanclu, ptáte se kolegů kam by rádi, jenže ne každý má zrovna čas nebo kapacitu vám věnovat pozornost. Jeden má call, druhému něco hoří, takže to hotfixuje, dva jsou zavření …

Dubnový #hrajsnami SparkTECH planning

Pravidelně první středu v měsíci máme ve SparkTECHu planning. Pravidelně, abychom se nemohli vymlouvat, že jsme na to zapomněli. První středu, abychom se nemuseli dohadovat kdy (dost stačí dohadovat se na CO?) a protože cvičně hučí sirény (kdybychom přeci jen zapomněli a chtěli se vymlouvat). A planning, protože původní záměr byl, že půjde opravdu o typický planning dle agilních metodik. To, že to nakonec dopadlo jinak a jedná se zkrátka o informativní setkání, kde se probírá kde co, je už jiná pohádka.

Pro představu fotky z toho nedávného, dubnového, po kterém jsme vyrazili do Endorfinu. Tam nás čekal Freddy Krueger a pokojíček ve stylu Saw.
Jelikož se někde v budoucnu v téhle vybrané společnosti vyměníme, bylo nejhorší si o průběhu nevyprávět.













#hrajsnami softball - Dejvická slowpitchová liga 2018

Fotoreportáž ze zápasu Dejvické slowpitchové ligy, který se konal 27.-28.10. na Vypichu a SparkTECH se ho účastnil s #hrajsnami týmem.