Přeskočit na hlavní obsah

Dům duchů... ne nejde o naší kancelář

V červnu jsme byli na únivkovce Dům duchů od The Chamber. Jelikož jsme již prošli nejednu únikovku, říkali jsme si, že nás asi nedokáže nic jen tak překvapit. Popisy jako "vysoká náročnost, vhodná pro pokročilé" nás nechávaly chladné.

Posloucháme příběh


Příběh z vás udělá lovce duchů, kteří dostanou za úkol zbavit nepronajmutelnou nemovitost nadpřirozených sil. Dozvíte se, že v domě zemřela matka malé Sofie a po nějaké době i její otec. Sofii nikdo nikdy nenašel.



Hra je skvěle zpracovaná - nejen že vás postupně pouští do nových prostor a nechává objevovat nové linie příběhu, jako běžné únikovky, ale je doplněna efekty, které podtrhují celkovou strašidelnou atmosféru.
A na rovinu přiznáváme, že kdyby nás nehnala touha vidět všechno co hra nabízí nebo úkrývá, asi bysme stáli před prvními dveřmi doteď a hádali se, kdo do nich vstoupí :-)


A po hře jsme si šli spravit pocuchané nervy. Kam jinam než do hospody :-) Rozebírali jsme příběh, zjistili, že jsme (samozřejmě ze stresu) odnesli jedno z vodítek a učili se čepovat pivo.


Tak na zdraví a příště na některé další únikovce. #hrajsnami

Populární příspěvky z tohoto blogu

#softwareAmaso v Rokytnici

Na říjnovém planningu jsme, poměrně na poslední chvíli, zpískali podzimní akci v Rokytnici (nad Jizerou - to neplést s Rokytnicí v Orlických horách, což se někomu, a přiznejme si že mě, povedlo). Rozhodli jsme se věc pojmout jako všeSparkTECHáckou akci, takže včetně dětí, manželů a manželek, přítelů a přítelkyň a dalších domácích mazlíčků.

Jako na každé #softwareAmaso akci nesměla chybět tuna jídla a zajímavé prostředí. První bod jsme s Matějem pokryli čtvrtečním nákupem a zajistili jídlo nejen na víkend, ale i na následnou Toasťáko-vraždu prvního stupně v týdnu a dnech dalších. O další bod se postaralo z velké míry počasí, které nabídlo podzim ve své nejkrásnější podobě.












Brněnský #sparktrip aneb microservice hackathon

Namísto standardních vánočních večírků, které se již od listopadu sypaly jak objednávky na Teslu v Alze, jsme se rozhodli vybočit ze standardního shonu na konci roku a udělat si výlet. Resp. výlet - hackathon. Řekli jsme si, že se na dva dny omluvíme všem klientům a budeme se věnovat jen vlastním projektům (Eventitu, PickTimu, Networkuj, potažmo Notee a Budgetteru).
A tak jsme v pondělí 4.12. sedli do vlaku Českých drah a zamířili do Brna. Plán bylo málo spát, ale o to víc programovat za pečlivého dodržování pitného režimu.
A jak to nakonec dopadlo? Podívejte se sami. 













Tři způsoby jak ve SparkTECHu využíváme Slack, o kterých jste (možná) nevěděli + bonus

Slack je mezi vývojářskými týmy pravděpodobně nejvyužívanějším komunikačním nástrojem a poměrně s jistotou si dovolím tvrdit, že právem. Nabízí totiž spoustu rozšíření a nástrojů, které dokáží ulehčit a zjednodušit rutinní práci. O to víc mi příjde škoda, že toho lidé nevyužívají a berou Slack jenom jako další chatovací aplikaci, kterých jsou k dispozici desítky. V tomto krátkém příspěvku popíšu několik funkcí, které jsou z pohledu nás, SparkTECHu, nejzajímavější a jejich zprovoznění je otázkou chvilky.


1) Hlasování v pollu

Jeden z největších problémů, co jsme řešili po přestěhování do nových kanceláří, bylo rozhodování, kam půjdeme na oběd. Máme v okolí velké množství stravovacích zařízení, ale domluvit se na tom, kam se společně zajdeme najíst, byl většinou task na celé dopoledne. Určitě to taky znáte. Chodíte po kanclu, ptáte se kolegů kam by rádi, jenže ne každý má zrovna čas nebo kapacitu vám věnovat pozornost. Jeden má call, druhému něco hoří, takže to hotfixuje, dva jsou zavření …