Přeskočit na hlavní obsah

Kdo je kdo ve SparkTECHu? Kupec, stavitel,.. mordýř?

Na pořadu dne dalšího GameNightu byla Citadela. Karetní hra se skrýváním rolí na pozadí budování nejhodnotnějších měst. A jak to probíhalo? Takhle:

Začali jsme minihackathonem. Zuzka s Tomem řešili #Python, Kuba s Honzou #PHP a Petr hledal otvírák na víno.





Všichni byli ve svém snažení úspěšní. Až na Petra. Vývrtku z kuchyňky někdo u...půjčil a tak se muselo improvizovat. (Pozn. autora: ano, je to šroubovák)


A po objednávce jídla jsme se pustili do nelítostné a velmi anonymní pařby.


Každý zvolil jinou taktiku. Petr stavěl malé bezvýznamné domky, což ho přivedlo na pokraj vítězství. Vítězství v kategorii největší stoka středověku.


Vítěznou taktikou bylo stavět buržoazní paláce plné přepychu a zbytečného luxusu. Fuj.




Populární příspěvky z tohoto blogu

#softwareAmaso v Rokytnici

Na říjnovém planningu jsme, poměrně na poslední chvíli, zpískali podzimní akci v Rokytnici (nad Jizerou - to neplést s Rokytnicí v Orlických horách, což se někomu, a přiznejme si že mě, povedlo). Rozhodli jsme se věc pojmout jako všeSparkTECHáckou akci, takže včetně dětí, manželů a manželek, přítelů a přítelkyň a dalších domácích mazlíčků.

Jako na každé #softwareAmaso akci nesměla chybět tuna jídla a zajímavé prostředí. První bod jsme s Matějem pokryli čtvrtečním nákupem a zajistili jídlo nejen na víkend, ale i na následnou Toasťáko-vraždu prvního stupně v týdnu a dnech dalších. O další bod se postaralo z velké míry počasí, které nabídlo podzim ve své nejkrásnější podobě.












Brněnský #sparktrip aneb microservice hackathon

Namísto standardních vánočních večírků, které se již od listopadu sypaly jak objednávky na Teslu v Alze, jsme se rozhodli vybočit ze standardního shonu na konci roku a udělat si výlet. Resp. výlet - hackathon. Řekli jsme si, že se na dva dny omluvíme všem klientům a budeme se věnovat jen vlastním projektům (Eventitu, PickTimu, Networkuj, potažmo Notee a Budgetteru).
A tak jsme v pondělí 4.12. sedli do vlaku Českých drah a zamířili do Brna. Plán bylo málo spát, ale o to víc programovat za pečlivého dodržování pitného režimu.
A jak to nakonec dopadlo? Podívejte se sami. 













Tři způsoby jak ve SparkTECHu využíváme Slack, o kterých jste (možná) nevěděli + bonus

Slack je mezi vývojářskými týmy pravděpodobně nejvyužívanějším komunikačním nástrojem a poměrně s jistotou si dovolím tvrdit, že právem. Nabízí totiž spoustu rozšíření a nástrojů, které dokáží ulehčit a zjednodušit rutinní práci. O to víc mi příjde škoda, že toho lidé nevyužívají a berou Slack jenom jako další chatovací aplikaci, kterých jsou k dispozici desítky. V tomto krátkém příspěvku popíšu několik funkcí, které jsou z pohledu nás, SparkTECHu, nejzajímavější a jejich zprovoznění je otázkou chvilky.


1) Hlasování v pollu

Jeden z největších problémů, co jsme řešili po přestěhování do nových kanceláří, bylo rozhodování, kam půjdeme na oběd. Máme v okolí velké množství stravovacích zařízení, ale domluvit se na tom, kam se společně zajdeme najíst, byl většinou task na celé dopoledne. Určitě to taky znáte. Chodíte po kanclu, ptáte se kolegů kam by rádi, jenže ne každý má zrovna čas nebo kapacitu vám věnovat pozornost. Jeden má call, druhému něco hoří, takže to hotfixuje, dva jsou zavření …