Přeskočit na hlavní obsah

Networkuj - zvaní hostů



Business networking je postavený na sdílení sítí kontaktů mezi členy jednotlivých klubů. Jednou z cest, jak otevřít dveře ke svým kontaktům a zároveň obohatit pravidelná setkávání je zvaní hostů. Jak pozvat hosta prostřednictvím Networkuj? Na to se podíváme v tomto díle návodu.



Pozvat hosta lze z detailu konkrétního setkání, na které chci hosta pozvat. Nejjednodušeji se do detailu setkání dostanu přímo z úvodní stránky systému, kde na nejbližší setkání upozorňuje zelené pole a to obsahuje proklik do detailu.


Obr. 1.: Pod souhrnnou informací o dalším setkání (datumu, času, místu a počtu dosud potvrzených účastníků) naleznete oranžové tlačítko Detail.





Další možností vstupu do detailu (třeba i setkání, které bezprostředně nenásleduje) je přes levé menu, odkaz Setkání (Meeting) a tlačítkem Detail u vybraného setkání ze zde dostupného seznamu.

Obr. 2.: Pod odkazem Setkání (Meetings), v záložce Budoucí setkání (Future meetings) naleznete taktéž proklik do detailu setkání.

V samotném detailu, který obsahuje souhrnné informace o setkání, mapu, možnost potvrdit vlastní účast či vidět kdo jí již potvrdil, vyhledej část Pozvat hosta (Invite guest) a vyplň požadované údaje.
Povinné je uvést:
  • jméno
  • příjmení
  • e-mail (na ten přijde hostu pozvánka)
  • telefon
Po vyplnění a potvrzení je hostu odeslána na mail pozvánka, ve které se dozví všechny potřebné informace k setkání. Ty může vytisknout nebo k nim kdykoliv přistoupit i z mobilu, např. kdyby cestou na setkání zabloudil. 

Ihned na úvodu zaslané pozvánky je konfirmační tlačítko, kterým host potvrdí svou účast. Tím je systémem zařazen na seznam účastníků.
Došlo-li při zadávání jeho osobních údajů k chybě, má možnost tuto sám opravit a to přímo z pozvánky. Ta ve své závěrečné části obsahuje souhrn hostových údajů a možnost jejich editace.



Obr. 3.: Souhrn kontaktních údajů hosta přímo z textu pozvánky.










Obr. 4.: Možnost hosta editovat své údaje v případě, že je zvoucí člen vyplnil s chybou.















Sledujte novinky na Twitteru a Facebooku.

Populární příspěvky z tohoto blogu

#hrajsnami softball - Dejvická slowpitchová liga 2018

Fotoreportáž ze zápasu Dejvické slowpitchové ligy, který se konal 27.-28.10. na Vypichu a SparkTECH se ho účastnil s #hrajsnami týmem.














Tři způsoby jak ve SparkTECHu využíváme Slack, o kterých jste (možná) nevěděli + bonus

Slack je mezi vývojářskými týmy pravděpodobně nejvyužívanějším komunikačním nástrojem a poměrně s jistotou si dovolím tvrdit, že právem. Nabízí totiž spoustu rozšíření a nástrojů, které dokáží ulehčit a zjednodušit rutinní práci. O to víc mi příjde škoda, že toho lidé nevyužívají a berou Slack jenom jako další chatovací aplikaci, kterých jsou k dispozici desítky. V tomto krátkém příspěvku popíšu několik funkcí, které jsou z pohledu nás, SparkTECHu, nejzajímavější a jejich zprovoznění je otázkou chvilky.


1) Hlasování v pollu

Jeden z největších problémů, co jsme řešili po přestěhování do nových kanceláří, bylo rozhodování, kam půjdeme na oběd. Máme v okolí velké množství stravovacích zařízení, ale domluvit se na tom, kam se společně zajdeme najíst, byl většinou task na celé dopoledne. Určitě to taky znáte. Chodíte po kanclu, ptáte se kolegů kam by rádi, jenže ne každý má zrovna čas nebo kapacitu vám věnovat pozornost. Jeden má call, druhému něco hoří, takže to hotfixuje, dva jsou zavření …

Dubnový #hrajsnami SparkTECH planning

Pravidelně první středu v měsíci máme ve SparkTECHu planning. Pravidelně, abychom se nemohli vymlouvat, že jsme na to zapomněli. První středu, abychom se nemuseli dohadovat kdy (dost stačí dohadovat se na CO?) a protože cvičně hučí sirény (kdybychom přeci jen zapomněli a chtěli se vymlouvat). A planning, protože původní záměr byl, že půjde opravdu o typický planning dle agilních metodik. To, že to nakonec dopadlo jinak a jedná se zkrátka o informativní setkání, kde se probírá kde co, je už jiná pohádka.

Pro představu fotky z toho nedávného, dubnového, po kterém jsme vyrazili do Endorfinu. Tam nás čekal Freddy Krueger a pokojíček ve stylu Saw.
Jelikož se někde v budoucnu v téhle vybrané společnosti vyměníme, bylo nejhorší si o průběhu nevyprávět.