Přeskočit na hlavní obsah

Networkuj - jsem zde poprvé

Ahoj. Pokud jsi se prvně objevil v prostředí webového informačního systému Networkuj, zaslouží si to předně řádné uvítání. Jsme rádi, že jsi se přidal do rodiny uživatelů našich systémů a budeme se snažit, abys získal maximální péči (a máš-li pocit, že ji nemáš, neboj se o ni říct).

Ač u našich systémů klademe důraz na uživatelskou přívětivost v ovládání a maximální intuitivnost, rádi bychom Tě provedli některými základními prvky.



Bod 1. Přihlášení
Asi netřeba zdůrazňovat, že do systému je třeba se přihlásit. Přihlašuje se prostřednictvím e-mailové adresy, která tvoří přihlašovací jméno, a hesla.
Pro případ zapomenutého hesla je možnost nechat si ho vyresetovat - pod odkazem Zapomenuté heslo stačí zadat e-mail a systém vygeneruje a zašle link pro jeho obnovu.

Tip: Po prvním příhlášení doporučujeme prvotní heslo změnit dle vlastní úvahy.

Bod 2. Ovládací prvky
Systém má dvě hlavní oblasti obsahující ovládací prvky. Funkční tlačítka v pravm horním rohu a vertikální menu v levé části.


Pravé horizontální menu obsahuje jméno a příjmení uživatele společně s náhledem jeho fotografie (avatara), pokud ji nahrál. Po kliku na jméno se objeví rozbalovací (pop-down) menu s odkazy na:
  • profil
  • změnu hesla
  • přehled plateb
  • odhlášení
Odkaz profil je prolinkem do uživatelského profilu, který obsahuje veškeré informace o uživateli, které mohou vidět i další členové tvého networkingového klubu. Jelikož je to tvůj profil, najdeš zde i odkaz na jeho editaci.
Změna hesla asi nepotřebuje vysvětlení, ale pro jistotu - změna hesla umožňuje změnit stávající heslo za nové :-)
Moje platby je přehled zaplaceného členství v networkingovém klubu tak, jak ho eviduje jeho správce.
S odhlášením je to stejně komplikované jako se změnou hesla. Slouží k odhlášení.

Ikona dvou postaviček otevírá a zavírá postranní vertikální přehled členů tvého networkingového klubu a obsahuje rychlé prokliky do jejich profilů.


Levé vertikální menu je hlavním rozcestníkem systému. Je rozdílné podle oprávnění v systému, ale pro nás je teď nejdůležitější to členské.
Odkaz Domů je odkaz na úvodní stranu, která obsahuje základní přehledy a statistiky.
Kontakty jsou přehled všech členů a hostů, se kterými jsi měl možnost se na setkáních potkat. A protože networking je především o vytváření osobních vazeb, najdeš zde skutečně kontakty jen na ty, se kterými jsi měl možnost se v rámci účasti vidět. Můžeš si tu všechny kontakty filtrovat, přidávat jim příznaky (tagy) a samozřejmě máš kompletní přehled veškerých kontaktních i jiných informací.
Klub je souhrn informací o tvém networkingovém klubu - obsahuje informace o datumu a času konání, místě, souhrnné informace, pokud je správce zadal, mapu, seznam ostatních členů a formulář pro pozvání hosta.
Setkání je poté odkazem na souhrn několika budoucích (při pravidelném opakování) nebo již organizátorem zadaných (při nepravidelných) akcí. Odkaz obsahuje dvě záložky, která dělí setkání na budoucí a již proběhlé. V obou částech je prolink na detail setkání. U těch budoucích je asi nejdůležitější možnost potvrdit nebo odmítnout účast na něm. U těch minulých zase nabídka PDF souborů ke stažení.
V Událostech nalezneš seznam budoucích příspěvků v rámci jednotlivých setkání, pokud je tvůj klub organizuje - nejčastěji se jedná o vystoupení některého člena.

Tip: Menu jde skrýt ikonou protisměrných šipek. V takovém případě zůstanou uživateli pro navigaci k dispozici pouze ikony reprezentující jednotlivé odkazy.

K popisu jednotlivých odkazů a možností správy networkingových setkání se vrátíme zase příště.

Sledujte novinky na Twitteru a Facebooku.

Populární příspěvky z tohoto blogu

#hrajsnami softball - Dejvická slowpitchová liga 2018

Fotoreportáž ze zápasu Dejvické slowpitchové ligy, který se konal 27.-28.10. na Vypichu a SparkTECH se ho účastnil s #hrajsnami týmem.














Tři způsoby jak ve SparkTECHu využíváme Slack, o kterých jste (možná) nevěděli + bonus

Slack je mezi vývojářskými týmy pravděpodobně nejvyužívanějším komunikačním nástrojem a poměrně s jistotou si dovolím tvrdit, že právem. Nabízí totiž spoustu rozšíření a nástrojů, které dokáží ulehčit a zjednodušit rutinní práci. O to víc mi příjde škoda, že toho lidé nevyužívají a berou Slack jenom jako další chatovací aplikaci, kterých jsou k dispozici desítky. V tomto krátkém příspěvku popíšu několik funkcí, které jsou z pohledu nás, SparkTECHu, nejzajímavější a jejich zprovoznění je otázkou chvilky.


1) Hlasování v pollu

Jeden z největších problémů, co jsme řešili po přestěhování do nových kanceláří, bylo rozhodování, kam půjdeme na oběd. Máme v okolí velké množství stravovacích zařízení, ale domluvit se na tom, kam se společně zajdeme najíst, byl většinou task na celé dopoledne. Určitě to taky znáte. Chodíte po kanclu, ptáte se kolegů kam by rádi, jenže ne každý má zrovna čas nebo kapacitu vám věnovat pozornost. Jeden má call, druhému něco hoří, takže to hotfixuje, dva jsou zavření …

Dubnový #hrajsnami SparkTECH planning

Pravidelně první středu v měsíci máme ve SparkTECHu planning. Pravidelně, abychom se nemohli vymlouvat, že jsme na to zapomněli. První středu, abychom se nemuseli dohadovat kdy (dost stačí dohadovat se na CO?) a protože cvičně hučí sirény (kdybychom přeci jen zapomněli a chtěli se vymlouvat). A planning, protože původní záměr byl, že půjde opravdu o typický planning dle agilních metodik. To, že to nakonec dopadlo jinak a jedná se zkrátka o informativní setkání, kde se probírá kde co, je už jiná pohádka.

Pro představu fotky z toho nedávného, dubnového, po kterém jsme vyrazili do Endorfinu. Tam nás čekal Freddy Krueger a pokojíček ve stylu Saw.
Jelikož se někde v budoucnu v téhle vybrané společnosti vyměníme, bylo nejhorší si o průběhu nevyprávět.