Přeskočit na hlavní obsah

Networkuj - nová verze

Jsme rádi, že pouhý měsíc po spuštění se nám podařilo vydat novou verzi našeho informačního systému Networkuj. Co přináší a jaké další funkce pro podporu business networkingu nabízí se dočtete v tomto článku.
Celkem bylo provedeno 51 větších či menších změn. Pojďme se podívat na ty podstatné.


Obecné změny a nové funkce:
  • přidána lokalizace systému do českého jazyka znamená, že Networkuj lze nyní zobrazit ve dvou jazykových mutacích - česky a anglicky

K přepínání jazyka slouží přepínač v pravém horizontálním menu.

  •  poznámky z jednotlivých setkání (zadávané správcem) se objevují již nejen v PDF souboru z proběhlého setkání, ale v i profilech jednotlivých uživatelů - lze tak kdykoliv nahlédnout co který člen nabízel nebo poptával

Informace ze setkání naleznete pod záložkou Poznámky ze setkání v profilu člena.

  •  přibyla kategorie Zájemci, tedy seznam kontaktů na subjekty, které mají potenciální zájem se setkání účastnit, ale nejsou v současné době ani členy, ani hosty - systém zde nabízí funkce klasického CRM v podobě vhodné pro business networking

Se zájemcem lze pracovat jako s jakýmkoliv jiným záznamem v systému (přiřazovat štítky, nahlížet detail, editovat) a nově pak stanovovat poznámku či vytvořit připomínku. Atypickou pro zájemce je funkce Pozvat na setkání.



  •  správce může u uživatele evidovat časově určené poznámky, které jsou následně zobrazeny pod záložkou Poznámky v profilu konkrétního uživatele či zájemce; poznámky lze i po vytvoření upravit či smazat

Poznámky jsou v záložce Poznámky v profilu (detailu) uživatele.


  •  správce má možnost nadefinovat vlastní znění zvacího mailu na setkání a to zvlášť pro stálého člena a zvlášť pro hosta, přičemž má možnost kombinovat statický text spolu s proměnnými vytvářenými samotným systémem ad hoc pro každé jedno hromadné rozeslání

E-mail lze definovat v detailu každého klubu a to vzlášť pro hosta a pro člena.

  •  správce má nově možnost stanovovat připomínky, tedy na konkrétní datum a čas vázanou událost (jejíž název si libovolně určí) a která mu v daný čas připomene určitou povinnost; systém na vytvořenou připomínku upomíná jednak v systému samotném (k tomu slouží nová ikona zvonečku) jednak umožňuje zaslání e-mailu se zněním upozornění

Na nevyřízenou připomínku upozorňuje ikona zvonečku.


V detailu se vypíší nevyřízené připomínky a po kliku je možné
se podívat do detailu osoby, ke které byla připomínka navázána.


  •  graf celkové účasti na setkáních pro větší přehlednost nově zobrazuje popis spojnic po přejetí spojnice kurzorem myši (datum a počet účastníků)
  • potvrdit účast na setkání (mimo pozvánku) lze v systému již i z úvodní strany z plochy s přehledem příštího setkání, což předtím byo možné jen z jeho detailu a znamenalo tak kliknutí navíc,
  • host je ve svém profilu odlišen popisem (Host)
  • e-mail s pozvánkou je změněn tak, že chodí se jménem pořadatele setkání
  • byla provedena série drobnějších grafických změn s ohledem na první zkušenosti s provozem


Další informace naleznete samozřejmě dál zde na Znalostní společnosti nebo na Twitteru a Facebooku.

Budeme vděční za každou připomínku či návrh. 

 
 

Populární příspěvky z tohoto blogu

#hrajsnami softball - Dejvická slowpitchová liga 2018

Fotoreportáž ze zápasu Dejvické slowpitchové ligy, který se konal 27.-28.10. na Vypichu a SparkTECH se ho účastnil s #hrajsnami týmem.














Tři způsoby jak ve SparkTECHu využíváme Slack, o kterých jste (možná) nevěděli + bonus

Slack je mezi vývojářskými týmy pravděpodobně nejvyužívanějším komunikačním nástrojem a poměrně s jistotou si dovolím tvrdit, že právem. Nabízí totiž spoustu rozšíření a nástrojů, které dokáží ulehčit a zjednodušit rutinní práci. O to víc mi příjde škoda, že toho lidé nevyužívají a berou Slack jenom jako další chatovací aplikaci, kterých jsou k dispozici desítky. V tomto krátkém příspěvku popíšu několik funkcí, které jsou z pohledu nás, SparkTECHu, nejzajímavější a jejich zprovoznění je otázkou chvilky.


1) Hlasování v pollu

Jeden z největších problémů, co jsme řešili po přestěhování do nových kanceláří, bylo rozhodování, kam půjdeme na oběd. Máme v okolí velké množství stravovacích zařízení, ale domluvit se na tom, kam se společně zajdeme najíst, byl většinou task na celé dopoledne. Určitě to taky znáte. Chodíte po kanclu, ptáte se kolegů kam by rádi, jenže ne každý má zrovna čas nebo kapacitu vám věnovat pozornost. Jeden má call, druhému něco hoří, takže to hotfixuje, dva jsou zavření …

Dubnový #hrajsnami SparkTECH planning

Pravidelně první středu v měsíci máme ve SparkTECHu planning. Pravidelně, abychom se nemohli vymlouvat, že jsme na to zapomněli. První středu, abychom se nemuseli dohadovat kdy (dost stačí dohadovat se na CO?) a protože cvičně hučí sirény (kdybychom přeci jen zapomněli a chtěli se vymlouvat). A planning, protože původní záměr byl, že půjde opravdu o typický planning dle agilních metodik. To, že to nakonec dopadlo jinak a jedná se zkrátka o informativní setkání, kde se probírá kde co, je už jiná pohádka.

Pro představu fotky z toho nedávného, dubnového, po kterém jsme vyrazili do Endorfinu. Tam nás čekal Freddy Krueger a pokojíček ve stylu Saw.
Jelikož se někde v budoucnu v téhle vybrané společnosti vyměníme, bylo nejhorší si o průběhu nevyprávět.