Přeskočit na hlavní obsah

Nové domény - nová marketingová příležitost






V některém z minulých příspěvků na Znalostní společnosti jsme psali o možnosti registrovat domény první úrovně - takzvané nové generické domény (newTLD). Nově se pak v současnosti objevuje možnost registrovat si domény druhé úrovně na vybraných newTLD – za cenu dostupnou běžnému uživateli. Rozšiřuje se tak nabídka již existujících generických a národních domén, na které jsme byli do této chvíle zvyklí.

Situace okolo těchto domén je podobná, jako u jiných a nyní již zavedených domén, ať již generických nebo národních – vše stojí na pravidlu „kdo dřív přijde, ten dřív mele“ a konkrétní jména je tak možné registrovat do doby, než to učiní jiný subjekt.

Zajímavé je určitě užití těchto domén jako marketingového nástroje, jelikož jde o zcela novou možnost a povědomí o ní je dosud nízké. Atypická adresa Vaší webové prezentace, třeba jako doplněk (alias) současné domény, jistě zaujme.

Pro příklad tak nyní naše společnost SparkTECH s.r.o. vlastní domény druhé úrovně sparktech.technology, sparktech.systems a sparktech.solutions a naše stránky tak naleznete i pod následujícími url:

http://www.sparktech.technology/ resp. http://sparktech.technology/

http://www.sparktech.systems/ resp. http://sparktech.systems/ a

http://www.sparktech.solutions/ resp. http://sparktech.solutions/

Tyto domény vyjadřují zaměření naší společnosti na internetové technologie, tvorbu informačních systémů a aplikační řešení. Samozřejmě lze s doménou nakládat jako s jakoukoliv jinou doménou a lze tak například tvořit subdomény (domény třetí a vyšší úrovně) a vytvořit tak například link clever.sparktech.solutions nebo new.sparktech.technology apod.

Populární příspěvky z tohoto blogu

#softwareAmaso v Rokytnici

Na říjnovém planningu jsme, poměrně na poslední chvíli, zpískali podzimní akci v Rokytnici (nad Jizerou - to neplést s Rokytnicí v Orlických horách, což se někomu, a přiznejme si že mě, povedlo). Rozhodli jsme se věc pojmout jako všeSparkTECHáckou akci, takže včetně dětí, manželů a manželek, přítelů a přítelkyň a dalších domácích mazlíčků. Jako na každé #softwareAmaso akci nesměla chybět tuna jídla a zajímavé prostředí. První bod jsme s Matějem pokryli čtvrtečním nákupem a zajistili jídlo nejen na víkend, ale i na následnou Toasťáko-vraždu prvního stupně v týdnu a dnech dalších. O další bod se postaralo z velké míry počasí, které nabídlo podzim ve své nejkrásnější podobě. Chajdu máme celou pro sebe. První večer byly na pořadu dne degustace vánočních vín a hry. Chybou bylo nechat intelektuálnější hry na pozdější fáze degustace. Není na hanbě, čeká na koupelnu.  Vše utichlo, jdeme spát.  Přilehlá restaurace otevřená od brzkého rána zachránila mnohým život, prot

Brněnský #sparktrip aneb microservice hackathon

Namísto standardních vánočních večírků, které se již od listopadu sypaly jak objednávky na Teslu v Alze, jsme se rozhodli vybočit ze standardního shonu na konci roku a udělat si výlet. Resp. výlet - hackathon. Řekli jsme si, že se na dva dny omluvíme všem klientům a budeme se věnovat jen vlastním projektům (Eventitu, PickTimu, Networkuj, potažmo Notee a Budgetteru). A tak jsme v pondělí 4.12. sedli do vlaku Českých drah a zamířili do Brna. Plán bylo málo spát, ale o to víc programovat za pečlivého dodržování pitného režimu. A jak to nakonec dopadlo? Podívejte se sami.  Vyrážíme z Prahy v pondělí v 10:52, abychom neměli ztráty vinou zaspání hned na začátku.  Cestu si krom plánování vývoje krátíme i černými historkami.  Po příjezdu do Brna se kocháme místními pamětihodnostmi.  První veledůležitou věcí je oběd.... ...ihned následovaný svařákem.  Bydlíme v podstatě přímo na náměstí. Svařák tak máme po ruce.  Naše útočiště na příští dva dny.  Nejd

K definici pojmu osobní údaje

Publikováno | 16. Listopad, 2011 Jak vyplývá z příspěvků účastníků Konference evropských komisařů ochrany dat a soukromí, uskutečněné 29. – 30. dubna 2010 v Praze a zveřejněné v Informačním bulletinu č. 1/2010 Úřadu pro ochranu osobních údajů, je základním úskalím chování uživatelů na Internetu fakt, že ač jejich počet stoupá, stále chybí základní povědomí o tom, jak se v tomto relativně novém prostředí chovat [1]. Tento fakt je umocněn za předpokladu, že je vztažen ke společensko-právnímu fenoménu tak novému, jako je ochrana osobních údajů. Lze jistě souhlasit s myšlenkou, že jen ve společnosti, která nemusí jako palčivý problém den ze dne řešit fyzické přežití svých členů, je prostor zabývat se takovými detaily, jako je vyvažování různých práv lidí a vztahu jednotlivce a soukromoprávních a veřejnoprávních společenských struktur a že nastolování problému ochrany osobních údajů je výrazem relativně velmi dobrého fungování [...] modelu demokratické společnosti [2] .